کاندوم خاردار درد دارد


روش های مختلفی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد که کاندوم یکی از کم هزینه ترین و بی دردسر ترین آنهاست و در این میان تولیدکنندگان این محصول انواع مختلفی از آن را تولید نموده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند که کاندوم خاردار یکی از انواع آن است‌. در برخی از موارد یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که از کاندوم خاردار استفاده می کند پیش می آید این است که آیا کاندوم خاردار درد دارد یا برای لذت بیشتر جنسی می توان از آن استفاده نمود؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت کاندوم خاردار در مواردی ممکن است منجر به ایجاد درد در بین افراد شود و در برخی دیگر از موارد هیچگونه دردی برای افراد ندارد. به همین دلیل می توان گفت افراد مختلف در هنگام استفاده از این محصول تجربه های متفاوتی دارند. در این مقاله قصد داریم به این مسئله اشاره کنیم و آیا کاندوم خاردار درد دارد یا خیر و مواردی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهیم.آیا

استفاده از کاندوم خاردار درد دارد؟

استفاده از کاندوم خاردار درد دارد؟

کاندوم خاردار محصولی است که برای لذت بیشتر جنسی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته هستند اما در برخی از موارد افرادی که از این محصول استفاده می‌کنند نه تنها از آن لذتی نمی برند بلکه ممکن است دچار مشکلاتی نیز بشوند و درد زیادی را در ناحیه واژن خود احساس کنند برای مثال برخی از افرادی که در هنگام استفاده از کاندوم خاردار درد احساس می‌کنند عبارتند از:
افرادی که عفونت دارند: عفونت به خودی خود ممکن است باعث ایجاد دردهایی در بدن افراد شود. اگر افرادی که عفونت دارند از کاندوم خاردار استفاده کنند، عفونت در قسمت واژن آنها بیشتر پخش می شود و همین موضوع باعث می‌شود عفونت فراگیرتر شده و درد ایجاد شده از عفونت تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند. به همین دلیل و افرادی که عفونت دارند به هیچ عنوان استفاده از کاندوم خاردار توصیه نمی شود.
افرادی که زخم دهانه رحم دارند:
زخم دهانه رحم یکی از بیماری‌های شایعی است که در زنان مختلف وجود دارد افرادی که از این بیماری رنج می‌برند به هیچ عنوان نباید از کاندوم خاردار استفاده کنند زیرا در هنگام استفاده از این محصول ممکن است درد زیادی را در ناحیه واژن خود احساس کنند و یا در قسمت دهانه رحم زخم ها گسترش پیدا کنند.

کاندوم خاردار باعث حساسیت می شود؟

افرادی که از واژنیسموس رنج می بردند:

واژنیسموس از بیماری های شایع در بین زنان است. طبق مطالعات انجام شده از هر ۱۰ نفر یک نفر از این بیماری رنج می‌برد و افرادی که به صورت کامل از این بیماری مداوا می‌شوند بهتر است باز هم از کاندوم خاردار استفاده نکنند زیرا دردهایی را تجربه می کنند که منجر به بازگشتن بیماری و بدتر شدن آن می شود. افرادی که هم اکنون بیماری را پشت سر نگذاشته اند، به هیچ عنوان از این محصول استفاده نکنند.
افرادی که از نظر ذهنی آمادگی این کار را ندارند:
در برخی از موارد افراد از نظر ذهنی آمادگی لازم برای استفاده از این محصول را ندارند و برای مثال فکر می‌کنند اگر از این محصول استفاده کند درد زیادی را می کشند و به همین دلیل نوع تفکر آنها بر روی بدن آنها تاثیر گذاشته و باعث ایجاد درد می شود. به صورت کلی آمادگی ذهنی تاثیر بسزایی بر روی عدم درد در هنگام استفاده از کاندوم خاردار دارد.

کاندوم خاردار باعث حساسیت می شود؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد می آید حساسیت زایی کاندوم‌ خاردار است. در این مورد باید گفت کاندوم خاردار مانند کاندوم معمولی از جنس لاتکس تولید شده است و به همین دلیل هیچ گونه تفاوتی بین کاندوم خاردار و کاندوم معمولی در میزان حساسیت زایی وجود ندارد.
افرادی که به دلیل حساسیت دارند نسبت به کاندوم خاردار نیز حساسیت نشان می دهند؛ در غیر این صورت هیچ گونه حساسیتی متوجه افرادی که از کاندوم خاردار استفاده می کنند، نمی شود، اما تنها موردی که برای آنها پیش می‌آید این است که حساسیت آنها نسبت به ارضا شدن و ارگاسم کاهش پیدا می‌کند و در صورت استفاده مداوم از کاندوم خاردار باید برای همیشه از آن استفاده کنند تا به ارگاسم برسند در غیر این صورت به ارگاسم نخواهند رسید.

شما می توانید برای خرید کاندوم مد نظر خود از طریق سایت مایسا مدیکال اقدام نمایید. 

نوشتن دیدگاه