تفاوت ژل لوبریکانت و ژل سونوگرافی

ژل‌های بهداشتی متعددی در بازارها وجود دارد که هر کدام دارای کاربردی هستند و برای بخشی از بدن مفید هستند، یکی از پر‌مصرف‌ترین آنها ژل لوبریکانت است که اصولا تمام خواص‌ها را در خود جای داده است. بدانید من این ژل بهداشتی بسیار مفید و کاربردی است و با کمک آن می‌توان به مرطوب شدن واژن خود کمک کرد و عفونت هم جلوگیری نمود. قابل ذکر است ژل لوبریکانت و ژل سونوگرافی دو نمونه ژل هستند که نمونه اپل به صورت داخلی قابل مصرف است و برای خنثی کردن اسپرم هم کاربرد دارد و اما نمونه دوم اصولا بر روی دستگاه قرار می‌گیرد و برای سونوگرافی داخلی و خارجی مورد استفاده است و عملکرد خاصی ندارد و تنها برای مرطوب کردن محیط برای حرکت دستگاه کاربرد دارد. ژل لوبریکانت رنگی زرد دارد اما ژل سونوگرافی بدون رنگ و شفاف است، تفاوت این دو ژل در رنک و بو و عملکرد آن ها است. ژل لوبریکانت برای درمان کاربرد دارد و می‌توان با کمک آن همواره از بارداری جلوگیری کرد و واژنی مرطوب داشت و دچار زخم واژن نشد زیرا زخم واژن به مرور زمان عفونت می‌کند و مشکلات متعددی را برای بانوان به وجود می‌آورد. بدانید که تفاوت آشکار این دو نمونه ژل باعث شده تا هنگام خرید بتوان به راحتی بهترین ژل را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. سایت فروش مواد بهداشتی مایسامد نیز در حوزه پخش عمده مواد ضد عفونی کننده فعالیت داشته که با سفارش آنلاین، تقاضای بازار و مصرف کننده را برطرف می کند.

تفاوت ژل لوبریکانت و ژل سونوگرافی

همه آنچه که باید در مورد ژل سونوگرافی بدانید

ژل سونوگرافی یکی از ژل های مهم و پر مصرف در حرفه پزشکی است زیرا این ژل خاصیت و کارایی ویژه ای دارد، بدانید که این ژل همواره در طب پزشکی با نام اولتراسوند هم شناخته می‌شود و برای انجام عمل سونوگرافی بسیار مهم است زیرا دستگاه در حالت عادی نمی‌تواند عملکرد درستی داشته باشد و به اندام داخلی دسترسی پیدا کند و در نتیجه با استفاده از ژل می‌توان پوست را تحریک کرد و کمک نمود تا دستگاه هوای موجود را با استفاده از ژل خنثی کند و اعضای داخلی بدن را مشاهده نماید. این ژل بهداشتی خاصیت رسانایی دارد به همین دلیل امواج موجود در دستگاه را به سرعت به بدن منتقل می‌کند. این ژل بدون رنک و بو است و هیچ گونه خطری برای بدن و پوست ندارد و ضد حساسیت است و استریل است و از آلودگی جلوگیری می‌کند، به راحتی در آب حل می‌شود و از همه مهمتر رسانای فوق‌العاده ای است و کمک می‌کند تا عمل سونوگرافی به راحتی انجام شود. با وجود این محصول به تمام اعضای داخلی می‌توان دسترسی پیدا کرد و پوست نیز نمی‌تواند مانع عملکرد آن شود و ژل سونوگرافی این عملکرد را سرعت خواهد بخشید. با اطلاع از کارایی و ویژگی های این ماده همواره روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده شده است. در مراکزی که سونوگرافی انجام می‌شود همواره پزشکان ابتدا مقداری از ژل سونوگرافی را بر روی پوست و دستگاه قرار می‌دهند و سپس با استفاده از پروب روی بدن کشیده تا جوارح داخلی دیده شود. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

همه ی آنچه که باید درمورد ژل سونوگرافی بدانید

ژل لوبریکانت استریل و ژل سونوگرافی واژینال

گفتیم که ژل‌های بهداشتی متعددی در بازار‌ها وجود دارد که هر کدام برای فعالیتی کاربرد دارند، از این نمونه ها می‌توان به ژل لوبریکانت استریل و ژل سونوگرافی واژینال اشاره کرد که بسیار کاردی هستند. ژل لوبریکانت استریل همواره برای مصارف هادی بانوان کاربرد دارد و با استعمال آن به صورت داخلی و خارجی می‌توان به درمان خشکی واژن کمک کرد و از همه مهمتر می‌توان هم می‌توان از عفونت و بارداری هم جلوگیری نمود زیرا این ماده حالت اسیدی دارد و از فعالیت اسپرم جلوگیری می‌کند و در نتیجه شما باردار نخواهید شد، البته این ژل زرد رنگ به بهبود زخم واژن هم کمک خواهد کرد تا مرطوب بماند و بهداشتی و استریل گردد و عفونت نکند. قابل ذکر است که این ژل خاصیت اسیدی دارد و تاثیر مستقیمی بر روی اسپرم می‌گذارد به همین دلیل افرادی که قصد بارداری دارند نباید از آن استفاده کنند. با کمک ژل لوبریکانت می‌توان درد های ناشی از رابطه جنسی را هم کاهش داد و به لذت دلخواه خود دست پیدا کرد. ناگفته نماند که ژل سونوگرافی واژینال ژلی بدون رنگ و شفاف و بدون بو است که به پزشک کمک می‌کند تا واژن افراد مرطوب شود و دستگاه هم بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و داخل بدن را به راحتی نمایش بدهد، وارد شدن دستگاه سونوگرافی برای سونو داخلی دردناک است به همین دلیل از ژل سونوگرافی واژینال استفاده می‌کنند تا این عمل آسان تر انجام شود و بدون مشکلی به راحتی سونوگرافی خود را انجام بدهید.

نوشتن دیدگاه