کیا با ژل لوبریکانت باردار شدن؟

ژل لوبریکانت بر پایه آب و روغن و مواد طبیعی بوده به همین دلیل قدرت چسبندگی بالایی دارد و سطح واژن را به خوبی پوشش می‌دهد تا با مرطوب و لیز کردن آن رابطه را لذت بخش‌تر کند. این چسبندگی زیاد مانع حرکت اسپرم شده و با تغییر بافت و نابودی اسپرم مانع از بارداری می‌شود. چون خشکی و سوزش واژن هنگام رابطه جنسی دردناک است و خود بی میلی را در فرد ایجاد می‌کند امروزه بیشتر افراد از ژل لوبریکانت استفاده می‌کنند و کمتر کسی هنگام استفاده از ژل باردار می‌شود. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که تنها عده معدودی با ژل باردار شده‌اند آن هم افرادی که کمتر این ماده را استفاده کرده‌اند.

این ژل برای زنان و مردان بهترین گزینه بوده که می‌توانند رابطه‌ای سالم و لذت بخش را با آن تجربه کنند.‌ اگر چه این ژل مانع از بارداری می‌شود اما در این میان استثنا هم وجود دارد چون برخی افراد با وجود استفاده از ژل هم باردار می‌شوند. اگر هنگام خروج اسپرم ژل از داخل واژن پاک شده باشد قطعا تاثیر منفی روی اسپرم نخواهد داشت بدین ترتیب اسپرم با سرعت بالا به سمت رحم حرکت کرده و عمل لقاح انجام می‌شود. افرادی که رحم آن ها آمادگی بارداری دارد با قدرت بالا اسپرم را جذب می‌کند و با اینکه ژل لوبریکانت را استفاده کرده اند اما بارداری مثبتی خواهند داشت.

کیا با ژل لوبریکانت باردار شدن؟

کیا تو اقدام از ژل لوبریکانت استفاده کردن و باردار شدن؟

 این سوال از متداول ترین سوالات درباره ژل لوبریکانت نی نی سایت است. افراد زیادی هنگام رابطه جنسی از ژل لوبریکانت استفاده می‌کنند به همین دلیل درد آن ها کاهش پیدا کرده و رابطه‌ای سالم و بدون استرس را تجربه خواهند کرد که این می‌تواند در بارداری هم نقش مهمی داشته باشد. افرادی که اسپرم قوی دارند قطعا این ماده نمی‌تواند تاثیری روی آن داشته باشد و اسپرم با سرعت بالا به سمت رحم کرده تا عمل لقاح صورت بگیرد. افرادی که برای بارداری اقدام می‌کنند محتاط‌تر هستند بنابراین سعی می‌کنند تا ژل‌هایی را انتخاب کنند که مانع از بارداری نشود. لوبریکانت چون قابل حل در آب و چربی بوده روی اسپرت تاثیر منفی دارد و بهتر است شما نمونه‌های دیگر این روان کننده را انتخاب کنید. اگر چه تحقیقات تاثیرات منفی این ماده بر بارداری را ثابت کرده اما همیشه استثناهایی هم وجود دارد که در آن ممکن است برخی افراد با وجود استفاده از ژل هم باردار شوند. وقتی اسپرم قدرت لازم برای حرکت را داشته باشد قطعا لوبریکانت نمی‌تواند مانع حرکت آن شود و بدین ترتیب لقاح به سرعت صورت می‌گیرد. آمادگی که رحم دارد باعث شده تا به سرعت اسپرم را جذب کند بدون اینکه بافت و شکل آن دچار تغییر شده باشد. زنانی که هنگام رابطه از این نوع ژل استفاده می‌کنند واژن آنها کاملا لیز و لغزنده شده و به دلیل اینکه ژل چسبناک است اسپرم به دیوار واژن چسبیده و نمی‌تواند حرکت کند اما اگر ژل را به اندازه خیلی کم استفاده کرده باشید امکان مثبت شدن تست بارداری بیشتر است. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب هستید ما را در مایسا همراهی کنید.

کیا تو اقدام از ژل لوبریکانت استفاده کردن و باردار شدن؟

آیا با استفاده از ژل لوبریکانت میشه باردار شد؟

سوالی که امروزه ذهن بیشتر افراد را به خود درگیر کرده این است که استفاده از ژل شفاف لوبریکانت باعث بارداری می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که امکان باردار شدن در هنگام استفاده از این ژل کم بوده و این امر بستگی به میزان مصرف ژل و همچنین قدرت اسپرم و آمادگی رحم دارد. وقتی ژل درون واژن تزریق می‌شود هنگام رابطه جنسی کم کم از روی دیواره واژن برداشته می‌شود و زمانی که طرف مقابل ارضا می‌شود اسپرم وارد واژن شده و می‌تواند با سرعت به سمت رحم حرکت کند و لقاح صورت بگیرد اما وقتی ژل با حجم بالا استفاده شده باشد قطعا در هنگام رابطه طولانی مدت هم برداشته نمی‌شود و اسپرم با چسبیدن به مواد از حرکت بازداشته می‌شود. با استفاده از ژل بر پایه آب و روغن نمی‌توان باردار شد چون اسید این ماده زیاد بوده و باعث نابودی اسپرم می‌شود. اگر قصد بارداری دارید باید ژل‌هایی که با بارداری سازگار هستند را انتخاب ‌کنید. این ژل دارای نمونه‌های مختلفی بوده که برخی با بارداری مشکلی ندارند و در کنار لیز کردن واژن شرایط خوبی را هم برای بارداری فراهم می‌کنند. لوبریکانت اغلب با مواد طبیعی تشکیل تولید می‌شود و آبي در آن وجود دارد به سرعت جذب اسپرم می‌شود و ساختار آن را دگرگون می‌کند. با این اوصاف مصرف این نوع ژل توصیه نمی‌شود چون برای افرادی که قصد بارداری دارند مناسب نیست.

نوشتن دیدگاه