بهترین ماسک n95

ماسک های n95 از جمله پر فروش ترین ماسک ها هستند و تقاضای بسیاری را در بازار دارند یکی از دلایل پر فروش بودن این نوع از ماسک ها این است که این محصول طبق تاییدیه ها و استاندارد های جهانی ساخته می شود. این نوع ماسک در دو نوع بدون سوپاپ و سوپاپ دار به بازار عرضه می شود. ماسک های n95 تا درصد بسیار بالایی افراد را از آلودگی و سایر عوامل بیماری زای میکروسکپی مصون نگه می دارد. ساختار حرفه ای و متریال درجه یک استفاده شده در ماسک های n95 این محصول را گروه بهترین انواع ماسک های تولید شده قرار می دهد.
در خرید این نوع ماسک باید به این نکته توجه کرد که انواع نامرغوب و بی کیفیتی از ماسک ها با نام n95 در بازار وجود دارند. برای جلوگیری از خرید این نوع از محصول ها بهترین شیوه خرید از فروشگاه ها و تولیدی های مطرح و معتبر است.
بهترین ماسک n95 با توجه به نام آن ،تا بیش از 95 درصد می تواند ذرات و آلودگی ها را فیلتر کند. تا پایان این مقاله با تیم محتوایی مایسامد همراه باشید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید ماسک n95 با کارشناسان شرکت کالا اندیش مایسا تماس حاصل نمائید.

 

بهترین ماسک n95

ویژگی های ماسک n95

ماسک n95 جزء دسته ماسک های پر اهمیت و پرطرفدار در بین مردم و کادر پزشکی است چرا که گفته می شود این ماسک فیلتردار می تواند از نفوذ آلودگی ها تا 95 درصد جلوگیری کند. به شکل موردی، ویژگی های این ماسک به شرح زیر است:

  • ماسک های n95 باید به طور کامل به بینی چسبیده شوند و فاقد نشتی باشند.
  • ماسک n95 قابلیت فیلتر کردن ذراتی با قطر 0.3 میکرومتر را دارد.
  • حداکثر ساعات استفاده از این نوع ماسک توسط کارخانه های سازنده مشخص می شود.
  • ماسک هایn95 نسبت به انواع دیگر دارای اندازه استاندارتری هستند. به طور کلی این نوع از ماسک ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند هر نوع صورتی را پوشش دهند.
  • به لحاظ استاندارد و مقاومت، این نوع از ماسک ها دارای امتیاز بسیار بالایی هستند به شرطی که از نمونه های فیک و تقلبی موجود در بازار استفاده نشود.
  • ماسک های n95 دارای تنوع بسیار بالایی هستند و می توان از آن ها در هر نوع محیطی استفاده کرد. این نوع ماسک ها برای استفاده عمومی، استفاده در کارگاه ها، بیمارستان ها و ... مناسب است.
  • ماسک های n95 با توجه به کاربرد و مقاومتی که دارند در مقابل انواع دیگر ماسک قیمت مناسب تر و به صرفه تری را دارند.

ویژگی های ماسک n95

ویژگی های n95 سوپاپ دار

زائده ای که بر روی ماسک های n95 سوار می شود سوپاپ یا فیلتر نام دارد. البته باید دقت داشت که در این تعریف منظور از فیلتر لایه های ماسک نیست بلکه اشاره به همان زائده کنار ماسک دارد. در یک بیانیه پزشکی برای مدتی استفاده از ماسک های سوپاپ دار در فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد. در واقع سوپاپی که بر روی این نوع از ماسک ها وجود دارد باعث می شود که بازدم فرد از طریق آن از ماسک خارج شود و اگر به بیماری مبتلا باشد می تواند آن را شیوع دهد. در واقع بهترین مورد برای استفاده از ماسک های سوپاپ دار n95 برای افراد سالم و در شرایط عادی پیشنهاد می شود. کاربرد های این نوع از ماسک در برابر نوع بدون سوپاپ آن محدود است. فیلتراسیون ماسک های سوپاپ دار توسط بخش پارچه ای یا همان الیاف مصنوعی آن انجام می شوند و برخلاف تصور عمومی این سوپاپ ها نقشی در فیلتر کردن هوا ندارند.


ویژگی های n95 بدون سوپاپ

پر کاربردترین نوع ماسک n95 را می توان نوع بدون سوپاپ آن معرفی کرد. از مزیت های این نوع ماسک می توان به کاربرد آن برای استفاده همگانی اشاره کرد. افراد سالم در شرایط عادی و تمامی بیماران می توانند از این نوع ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری ها و ورود ذرات معلق و آلودگی ها به بدن استفاده کنند. همان طور که بیان شد با توجه به اینکه سوپاپی برای خروج هوای بازدم در این نوع ماسک وجود ندارد، خروج ذرات و ویروس ها از آن با درصد بسیار کمی رو به رو است. فیلتراسیون ماسک های بدون سوپاپ نیز از طریق الیاف آن ها صورت می گیرد. ماسک های بدون سوپاپ اگر از الیاف نانو ساخته باشند می توانند فیلتراسیون بسیار قوی تری را در برابر ذرات موجود در هوا اعمال کنند. انواع با کیفیت ماسک های بدون سوپاپ به گونه ای هستند که تنفس با آن ها دشواری نداشته باشد.

ویژگی های n95 بدون سوپاپ


برای خرید ماسک های n95 در دو نوع سوپاپ دار و بدون سوپاپ می توان به فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا مراجعه کرد. انواع ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی موجود در این سایت از برند های مطرح جمع آوری شده اند و دارای استاندارد ها و تاییدیه های لازم وزات بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول ماسک n95؟

خرید ماسک n95 بدون سوپاپ بهتر است یا ماسک n95 سوپاپ دار؟
ماسک های سوپاپ دار برای افراد مبتلا به کرونا مناسب نیست. اما افراد عادی می توانند از هر دو ماسک استفاده کنند. در هوای آلوده داشتن استاندارد n95 کفایت می‌کند. بنابراین، اگر مبتلا به کرونا هستید و یا احتمال می‌دهید ناقل باشید، هنگام خرید ماسک N95 حتما ماسک n95 بدون سوپاپ را انتخاب کنید.