ماسک n95 از کجا بخرم

یکی از ماسک های کاملا استاندارد که می تواند ذرات بسیار ریز معلق در هوا را فیلتر کند و هوای کاملا سالم را به ریه های افراد وارد کند. ماسک n95 است. ساختار این ماسک کاملا منحصر به فرد است و کاملا مطابق با استانداردهای جهانی آمریکا و اروپا می باشد البته ماسک n95 مطابق با استاندارد کشور اروپا تولید شده باشد با نام دیگری به بازار فروش وارد می‌شود که فقط از لحاظ نامگذاری با ماسک n95 متفاوت می باشد و تحقیقات پزشکی و همچنین آزمایشگاهی ثابت کرده است که قدرت فیلترینگ این است که دقیقا مطابق با نوع آمریکایی آن است.
بسیاری از افراد با این سوال در ذهن خود روبرو می‌شود که ماسک n95 را از کجا بخرم؟ به دلیل اینکه بسیاری از شرکت‌های سودجو امروزه این ماسک را بدون در نظر گرفتن استانداردهای جهانی تولید می‌کنند باید حتماً نسبت به مرکز خرید آن اطمینان کامل داشته باشید اتاق است که کاملا اصل و بهداشتی را خریداری کنید. در ادامه این مطلب را در مورد نوع تولید و همچنین لایه های ماسک اطلاعات کافی را در اختیار شما خواهیم گذاشت. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت بهترین برند ماسک پزشکی به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه نمایید.

 

ماسک n95 از کجا بخرم 

راهنمای خرید ماسک n95

برای خرید ماسک ها n95 شما باید حتما نسبت به تولید استاندارد آن ها اطمینان داشته باشید زیرا در صورتی که شرکت های متقلب از برند نامعتبر و همچنین از لایه‌ بندی غیر استاندارد برای تولید این ماسک استفاده کنند قطعا شما را در برابر نفوذ انواع میکروب ها و باکتری های بیماری زا قرار خواهد داد. به عنوان راهنمای خرید ماسک n95 می‌ توان fه ساختار آن اشاره کرد. ساختار این نوع ماسک به گونه‌ای است که ذرات بزرگتر از دو و نیم میکرون را به‌ خوبی فیلتر می‌ کند این ذرات شامل انواع مختلف ویروس ها، گازها و باکتری ها هستند. بنابراین می توان ادعا کرد که این نوع ماسک ۹۵ درصد این ذرات آلوده کننده و بیماری‌ زا را فیلتر کرده و جلوی ورود آنها به بدن را می گیرد. این ماسک از چند لایه مختلف تولید شده است که بین این لایه ها یک لایه وجود دارد که به عنوان لایه تنفسی عمل می‌ کند. علاوه بر آن لایه بندی های این ماسک از پنبه ملت بلون هستند که به صورت کامل ذرات معلق را فیلتر می‌ کند. این ماسک از نوع یکبار مصرف بوده و شما باید پس از مدت زمان ۸ ساعت آن را تعویض کنید. علاوه بر آن هنگامی که شما ماسک را از روی دهان خود برداشتی دیگر نمی توانید آن را استفاده کنید و به هیچ عنوان نمی توان آن را با شستشو و یا ضدعفونی کردن به وسیله الکل مجدد مورد استفاده قرار داد. بنابراین به هیچ عنوان ماسک را بعد از استفاده توسط الکل ضدعفونی نکنید و یا اینکه آن را نشوید زیرا دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

راهنمای خرید ماسک n95

مایسا عرضه کننده ماسک n95

شرکت مایسا عرضه کننده ماسک n95 در ایران توانسته است بهترین نوع این ماسک را مطابق با عالی‌ ترین استانداردهای جهانی تولید نموده و به صورت کاملا بهداشتی به بازار فروش عرضه نماید. این ماسک جزو انواع ماسک فیلتردار طبقه‌ بندی می‌ شود دارای فیلترهای بسیار مقاوم در برابر نفوذ ذرات بیماری زا می باشد و به همین جهت می‌ تواند در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بهترین تاثیر را داشته باشد. تنها نکته ای که شما در هنگام استفاده از این ماسک باید مدنظر قرار داشته باشید این است که ماسک را به صورت کامل روی صورت خود قرار دهید و قسمت‌های بغل و گیره بینی آن را به صورت کامل روی صورت خود قرار دهید. این مسئله باعث می‌شود تا هیچ راه نفوذی برای ذرات بیماری زا وجود نداشته باشد و شما در برابر ویروس ها و باکتری ها به صورت کامل ایمن شوید. برای خرید این نوع ماسک در عالی ترین و بالاترین کیفیت موجود و همچنین بهترین قیمت ممکن می توانید از طریق وب سایت فروشگاهی مایسا محصول مورد نظر خود را در حجم های دلخواه خریداری کنید. توزیع مستقیم و از تولید به مصرف این محصول باعث شده است تا قیمت‌ های تمام شده آن برای مشتری بسیار مقرون به صرفه و عالی باشد. تفاوت این نوع ماسک با انواع مختلف ماسک جراحی و ماسک‌ های معمولی در نوع لایه بندی و تعداد لایه های آن است. در واقع این نوع ماسک را می‌ توان ایمن‌ تر و بهداشتی تر از ماسک‌ های جراحی طبقه بندی نمود.

 

شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل ماسک n95 را به صورت تک و عمده با قیمت بسیار مناسب از سایت مایسامد تهیه کنید. تنها کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه