بهترین برند ماسک پزشکی

با توجه به شیوع بیماری های واگیرداری مانند کرونا و شرایطی مانند آلودگی هوا، استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع این بیماری ها و جلوگیری از ورود ذرات و آلودگی به دستگاه تنفس انسان ضروری است. با در نظر گرفتن این موضوعات استفاده از ماسک های با کیفیت که دارای برند های معتبر هستند ضروری به نظر می رسد. انواعی از ماسک ها در داخل کشور با نام های تجاری متفاوتی به تولید می رسند. خوشبختانه این نوع از ماسک ها قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. قیمت مناسب ماسک های داخلی در کنار کیفیت مطلوب باعث فروش خوب این محصول می شود. در کنار این موضوعات سوال اساسی این است که بهترین برند ماسک چیست و کدام نوع از ماسک ها برای استفاده مناسب تر است؟ در یک جواب عامیانه می توان اینگونه پاسخ داد که هرچه درصد فیلتر کردن یک ماسک برای جلوگیری از ورود آلودگی بالا باشد و بتوان با آن تنفس راحت تری را تجربه کرد، مرغوبیت بیشتری را نیز دارا است. ماسک ها در انواع متفاوتی تولید می شود. این انواع بسته به تعداد لایه ها، نوع متریال به کار برده شده در آن ها و حتی کاربردی که دارند متفاوت هستند. به عنوان مثال ماسک های تنفسی ffp2 از جمله ماسک هایی هستند که می توانند غلظت آلاینده ها در هوا را برای رسیدن به دستگاه تنفس تا ده برابر کاهش دهند.
ماسک های پارچه ای و فیلتر دار نیز انواعی از بهترین ماسک های موجود در بازار هستند. ماسک های چند لایه ای که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند و دارای مقاومت بالایی در برابر عبور ذرات هستند از نمونه های پر فروش ماسک به شمار می روند. برای خرید ماسک هایی با برند های مطرح که توانسته اند تاییدیه های وزات بهداشت و سازمان غذا و دارو را کسب کنند باید از یک مرجع مطمئن خرید کرد. انواع ماسک های سه لایه با کیفیت به صورت جزئی و عمده در فروشگاه های اینترنتی و تولیدی ها به فروش می رسد. شرکت کالا اندیش مایسا در سایت اینترنتی خود اقدام به جمع آوری انواع ماسک از برند های معتبر کرده است. ماسک های موجود در این فروشگاه دارای استاندارد های لازم هستند و از نمونه های مرغوب در بازار به شمار می روند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید ماسک پزشکی با کارشناسان شرکت کالا اندیش مایسا تماس حاصل نمائید.

 

بهترین برند ماسک پزشکی

بهترین برند ماسک سه لایه پزشکی

ماسک های سه لایه پزشکی باید دارای ویژگی هایی باشند تا بتوانند علاوه بر اینکه مشتریان را راضی نگه دارند به فروش خوبی در بازار برسند. اگر به دنبال خرید بهترین برند ماسک سه لایه پزشکی هستید باید به دنبال برندی باشید که ویژگی های زیر را دارا است:

  • ماسک های پزشکی سه لایه علاوه بر لایه محافظ باید دارای دو لایه پارچه اسپان باند و یک لایه ملت بلون متراکم باشند. هرچه تراکم لایه ملت بلونی که بین دو لایه اسپان باند وجود دارد بیشتر باشد کیفیت ماسک سه لایه بیشتر است.
  • برند های مطرح تولید کننده ماسک های سه لایه پزشکی، دور تا دور ماسک ها را با دوخت اولتراسونیک پوشش می دهند تا لایه ها از هم جدا نشوند. کشی که در این نوع از ماسک ها استفاده می شود باید به سادگی از آن جدا نشود و معمولا به استفاده از پرس های حرارتی به بدنه ماسک متصل می شوند.
  • ماسک سه لایه پزشکی با کیفیت حتما باید دارای سایز مناسبی باشد و وجود قطعه فلزی برای روی بینی در آن ها الزامی است.

ماسک های سه لایه با کیفیت، با دارا بودن تمامی شرایط مطلوب در فروشگاه شرکت کالااندیش مایسا موجود است.

بهترین برند ماسک سه لایه پزشکی

بهترین مارک ماسک جراحی سه لایه

بهترین مارک ماسک های جراحی باید محصولات خود را در سه لایه محافظ در برابر ذرات عفونی و آلودگی به تولید برسانند. امروزه انواعی از ماسک های جراحی سه لایه با نام و برند های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. اما آیا تمامی این برند ها دارای استاندارد های لازم هستند و در برابر بیماری و آلودگی محافظت می کنند؟ ماسک های جراحی از سه لایه ساخته می شوند که نقش لایه میانی در جلوگیری از ورود میکروب بسیار حائز اهمیت است. لایه بیرونی در این نوع از ماسک ها دارای چین خوردگی هایی است. تیغه فلزی برای محافظت بیشتر بر روی این ماسک ها تعبیه شده است.
شرکت کالا اندیش مایسا با جمع آوری ماسک های استاندارد سه لایه جراحی از برند های مطرح آمادگی ارائه بهترین نوع از این محصول را به خریداران دارد.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه