مشخصات ماسک سه لایه جراحی

ماسک سه لایه جراحی به عنوان یکی از ماسک های بسیار پر کاربرد در مختلف از جمله بیمارستان‌ ها و مراکز عفونی؛ در حجم های بسیار بالایی تولید و به بازار فروش عرضه می‌ شود. مشخصات ماسک سه لایه جراحی تقریبا مشابه مشخصات ماسک های معمولی تنفسی هستند و تنها تفاوت آن ها در نوع بسته شدن آن ها می باشد. البته لازم به ذکر است که ماسک جراحی از لحاظ ایمنی بسیار عالی بوده و تقریبا می تواند بالای 90 درصد جلوی ورود انواع میکروارگانیسم های آلوده کننده و انواع ویروس ها و باکتری ها را به دستگاه تنفسی انسان بگیرد. به همین جهت نیز استفاده از آن در اتاق عمل توسط پزشکان و جراحان و همچنین در اماکن مختلف بیمارستانی و آزمایشگاه های مختلف بسیار رونق دارد. تا پایان این مقاله با تیم محتوایی مایسامد در ارتباط باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت بهترین برند ماسک پزشکی به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه نمایید.

 

مشخصات ماسک سه لایه جراحی

ویژگی ماسک سه لایه جراحی

از جمله ویژگی های برجسته این نوع ماست می توان به نوع لایه بندی این ماسک اشاره کرد. این ماسک به صورت دو لایه اسپان باند و یک لایه ملت بلون تولید و طراحی شده است لایه اسپان باند موجود در دو طرف ماسک هم وظیفه فیلتراسیون و هم وظیفه فرم دهی به ماسک را برعهده دارد.لایه ملت بلون نیز در حقیقت یک عایق بسیار عالی در برابر نفوذ عوامل بیماری زا به حساب می آید.
از لحاظ ویژگی های ظاهری این محصول نیز می توان به ظاهر مستطیل و چین دار آن اشاره کرد. در واقع این ماسک ظاهر مستطیل مانند دارد که ابعاد آن به صورت استاندارد و کنترل شده طبق الگوی بهداشت جهانی طراحی شده اند. همچنین بخش چین دار وسط آن نیز به قرارگیری صحیح آن روی صورت کمک بسیار زیادی می کند. این ماسک دارای یک گیره بسیار محکم بالای بینی است که مسئولیت تنظیم ماسک و جلوگیری از ورود هوا از بالا را برعهده دارد. علاوه بر آن دو بند بلند موجود در این ماسک باعث می‌ شوند تا فرد به راحتی بتواند آن را پشت سر خود گره بزند و افرادی که دچار حساسیت در منطقه پشت گوش خود هستند می توانند این ماسک را جایگزین ماسک های کش دار معمولی نمایند. ویژگی مثبت و برجسته دیگر ماسک سه لایه جراحی دارا بودن یک لایه آبگریز خارجی است که آن را در برابر نفوذ انواع مایعات مقاوم می کند به همین جهت نیز بهترین گزینه برای استفاده در اتاق عمل بوده و جلوگیری از انتقال بیماری از طریق مایعات نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این ماسک‌ ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند بیش از انواع دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به همین جهت نیز حجم تولید آنها به مراتب بیشتر از بقیه ماسک‌ های موجود در بازار است. همچنین به دلیل قیمت پایین آن افراد کمتر آن را به صورت دو بار مصرف مورد استفاده قرار می دهند و به همین جهت سلامت افراد را به خوبی حفظ خواهد کرد.

ویژگی ماسک سه لایه جراحی

کاربرد ماسک سه لایه جراحی

اصلی ترین کاربرد ماسک سه لایه جراحی همانطور که قبلا هم گفتیم در بیمارستان‌ها و مکان های عفونی و همچنین آزمایشگاه ها است. البته این نوع ماسک امروزه با گسترش بیماری کرونا و همه گیر شدن آن توسط افراد عادی نیز بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد و تقریبا از لحاظ قیمت و همچنین از لحاظ ایمنی بالایی که در برابر ابتلا به ویروس کرونا ایجاد می کند می توان آن را در دسته بهترین ماسک ها نیز قرار داد.
بنابراین همه افراد می ‌توانند به راحتی و بدون محدودیت از این ماسک در مکان‌های عمومی استفاده کنند. در بسیاری از مواقع اگر مکان عمومی بیش از حد شلوغ بود می توانید از دو عدد ماسک که روی هم استفاده کنید. این ماسک به دلیل لایه تنفسی بسیار قوی که دارد باعث ایجاد تنگی نفس در افراد استفاده کننده نمی شود. علاوه بر آن همان طور که گفتیم این ماسک دارای لایه آبگریز نیز می ‌باشد که آن را هم مناسب برای استفاده در مکان های بهداشتی و بیمارستان ها؛ و هم مناسب برای مصارف عمومی و روزانه نموده است. تنها نکته ای که افراد استفاده کننده از این ماسک باید حتما مدنظر قرار داشته باشند این است که این است که کاملاً یکبار مصرف بوده و به هیچ عنوان آن را مجدد پس از شستشو یا ضدعفونی کردن با الکل مورد استفاده قرار ندهید. زیرا خاصیت فیلتراسیون و خاصیت ملت بلون موجود در این ماسک از بین می‌ رود و دیگر امکان فیلتر کردن ذرات بیماری زای معلق در هوا را نخواهد داشت.

 

ما در مایسامد به فروش عمده و تکی ماسک سه لایه جراحی پرداخته ایم که شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط گرفتن با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان از مشخصات، ویژگی ها و کاربردهای ماسک سه لایه جراحی مطلع شده و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. 

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه