ماسک تنفسی فانتزی دیجی کالا

کسانی که همیشه استایل و تیپ خود را در اولویت قرار می‌ دهند، اغلب استفاده از ماسک های فانتزی را نیز به جای ماسک های یک بار مصرف و چندلایه ترجیح می ‌دهند. ماسک های فانتزی در رنگ بندی های متنوع و گوناگون تولید می شوند و می توان آنها را با استایل های گوناگون و انواع لباس ها ست کرد. اما نکته اصلی اینجاست که آیا این ماسک‌ ها ایمنی کافی را دارند یا خیر؟ این در صورتی است که ماسک تنفسی فانتزی در بسیاری فروشگاه ها از جمله دیجی کالا به وفور در معرض فروش قرار گرفته است. توجه داشته باشید که بسیاری از این ماسک ها دارای استانداردهای کافی نیستند و قابلیت فیلتراسیون بسیار پایینی دارند که در ادامه این مقاله از مایسامد بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 چند دلیل که بهتر است انواع ماسک های فانتزی و معمولی را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر بخرید


چند دلیل که بهتر است انواع ماسک های فانتزی و معمولی را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر بخرید


قابلیت فیلتراسیون ماسک های پارچه ای حدود 75 الی ۸۰ درصد است. اما این در صورتی است که بسیاری از ماسک های فانتزی بی کیفیت و غیر استاندارد، با قابلیت فیلتراسیون زیر ۵۰ درصد نیز در بازار فروش، موجود هستند، که این مسئله باعث نگرانی فعالان پزشکی و سلامت شده است. به همین جهت نیز اگر شما به دنبال خرید ماسک های فانتزی و معمولی هستید، بهتر است که خرید خود را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر انجام بدهید، تا از استاندارد بودن این ماسک ها اطمینان خاطر کافی داشته باشید. اگر ماسک خریداری شده شما استاندارد نباشد و قابلیت فیلتراسیون پایینی داشته باشد به احتمال زیاد شما در معرض حمله انواع ویروس ها و باکتری ها از جمله ویروس کرونا قرار خواهید گرفت. بنابراین به هنگام خرید، حتما به کیفیت محصول توجه داشته باشید و در صورتی که تجربه کافی برای خرید آن ندارید حتما به فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر از جمله فروشگاه اینترنتی مایسا مراجعه کنید.

 چند دلیل که بهتر است انواع ماسک های فانتزی و معمولی را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی معتبر بخرید


خرید ماسک فانتزی تنفسی از مایسا


وب سایت فروشگاهی مایسا به منظور خدمات رسانی به افرادی که علاقمند به استفاده از ماسک فانتزی هستند اقدام به توزیع و فروش نوع درجه ۱ و استاندارد این ماسک در رنگ بندی های مختلف نموده است. این وب سایت فروشگاهی، ماسک فانتزی را با کیفیت بسیار بالا و قابلیت فیلتراسیون بالای ۷۵ تا ۸۰ درصد در معرض فروش برای متقاضیان قرار داده است. بنابراین اگر به سلامت خود و عزیزانتان اهمیت می ‌دهید و علاقه ‌مند به مصرف ماسک فانتزی نیز هستید، بهتر است خرید خود را از وب سایت بزرگ و معتبر مایسا انجام بدهید تا از لحاظ کیفیت محصول خریداری شده و قیمت آن، خیالتان آسوده باشد.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه