ماسک عمده سه بعدی

بین انواع مختلف ماسک های تنفسی که برای بیماری کرونا به بازار فروش عرضه شده اند ماسک سه بعدی تقریبا ساختار کامل تری نسبت به ماسک های عادی دارد. این ماسک را با نام‌ های دیگری هم چون ماسک سه تکه نیز می‌ شناسند و به عنوان جدیدترین مدل ماسک در بازار شناخته می‌ شود. این محصول ساختار کاملا منحصر به فردی دارد و تمامی ایرادهایی که در ماسک های قبلی موجود بوده را برطرف نموده است. اگر قصد خرید این ماسک را دارید باید در درجه اول نوع کاملا بهداشتی آن را خریداری کنید که بهترین و عالی ترین و بهداشتی ترین نوع پارچه برای تولید آن استفاده شده باشد. که برای خرید این ماسک ها می توانید به مایسامد مراجعه کنید. 

 

ماسک عمده سه بعدی

فروش ماسک عمده سه بعدی

همانطور که قبلا هم گفتیم جدید ترین و عالی ترین نوع ماسک تنفسی با نام ماسک سه بعدی شناخته می‌ شود. از جمله ماسک های عادی که از نوع سه لایه و یکبار مصرف هستند دارای نواقص متعددی هستند که نوع سه بعدی تمامی این نواقص را برطرف نموده است. برای استفاده های روزانه و در مکانهای شلوغ ماسک سه بعدی بهترین گزینه به شمار می‌آید اگر قصد خرید عمده این ماسک را دارید حتما آن را از مراکز معتبر خریداری نمایید زیرا برخی از مراکز از پارچه های غیر استاندارد برای دوخت این ماسک استفاده می‌ کنند. از جمله مزایایی که باعث شده است فروش این ماسک رونق بسیار خوبی پیدا کند را می توان در موارد زیر به صورت لیست وار خلاصه کرد. از جمله مزایای استفاده از این ماسک انطباق کامل آن روی بینی و صورت است. به گونه‌ای که هیچگونه شکاف و حفره برای ورود میکروب ها و ویروس ها به داخل سیستم تنفسی و دهان باقی نخواهد ماند. علاوه بر آن می‌ توان به ضد حساسیت بودن این ماسک نیز اشاره کرد. هنگامی که شما از این ماسک استفاده می‌ کنید در واقع یک محصول کاملا ضد حساسیت را مورد استفاده قرار داده اید. ماسک سه بعدی به هیچ عنوان حساسیت زایی برای دماغ و صورت شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین شما می توانید مدت زمان طولانی تری از این ماسک استفاده کنید و برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. در مکان‌ های بسیار شلوغ که نیاز به استفاده از چند ماسک است، می توان به صورت کاملا تنها از این ماسک استفاده نمود و در برابر نفوذ میکروب ها و ویروس ها ایمنی کامل پیدا کرد.  شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت بهترین برند ماسک پزشکی به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه نمایید.

فروش ماسک عمده سه بعدی

خرید ماسک عمده سه بعدی

هنگام خرید ماسک های عمده می توان به وجود فاصله استاندارد بین سطح ماسک و دهان نیز اشاره کرد. به دلیل وجود فاصله استاندارد بین سطح ماسک و دهان تنفس بسیار آسان بوده و دیگر دچار تنگی نفس نمی شوید. بهترین و استاندارد ترین پارچه ای که برای این محصول مورد استفاده قرار می گیرد پارچه مطابق با استانداردهای جهانی است. این پارچه باعث می شود تا هیچ گونه ویروس و هیچگونه میکروارگانیسم‌ های بیماری‌ زا به داخل ماسک نفوذ نکند. فیلتر موجود در این ماسک باعث می شود تا تمامی مواد ریز توسط آن فیلتر شوند و ایمنی بسیار کامل برای فرد به وجود بیاید. شما می‌ توانید ماسک های سه بعدی را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. این ماسک بهترین و مناسب ترین قیمت را در تولیدی دارد. استفاده از این ماسک برای مصارف روزانه بسیار توصیه می‌ شود. ماسک های سه بعدی از پنج لایه تشکیل شده اند و لایه‌ های آن شامل اسپان باند و ملت بلون هستند. علاوه بر آن به دلیل طراحی خاصی که دارند به هیچ عنوان باعث عرق کردن شیشه عینک در افراد عینکی نمی‌ شوند و از بخار زدن شیشه عینک جلوگیری به عمل می آورند.این ماسک به صورت کامل روی صورت فیکس می‌شود و تا حد ۹۹% می تواند جلوی ورود میکروب ها و ویروس ها را بگیرد. برای درزهای این ماسک نیز از نخ استفاده نمی‌ شود و به همین جهت کیفیت آن و ضد حساسیت بودن آن نسبت به انواع مختلف ماسک های پارچه ای سه بعدی بسیار عالی تر خواهد بود.
غالبا انواع مختلف این ماسک از پنج لایه تولید شده اند و جزو ماسک های فیلتردار طبقه‌ بندی می‌ شوند. فیلتر این ماسک‌ ها از نوع تعویضی نیست و شما پس از مدت زمان معینی حدود ۸ الی ۱۲ ساعت می بایست نسبت به تعویض ماسک خود اقدام کنید. این در صورتی است که ماسک یکبار مصرف و معمولی که از نوع سه لایه تولید می شوند بعد از مدت زمان ۲ ساعت می بایست تعویض شوند.

شما می توانید ماسک عمده سه بعدی را از سایت مایسامد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. برای خرید ماسک عمده سه بعدی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هدف ما سلامتی شماست. 

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه